زنده باد بارسلونا

زنده باد بارسلونا
FOOTBALL CLUB BOSS
لینک های مفید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنده باد بارسلونا و آدرس capitannews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






بازیکنان بارسا، امروز صبح بدون حضور 11 ملی پوش تیم، نخستین جلسه تمرینی این هفته را برگزار کردند. کارلس پویول که بازی در بخارست را از دست داده بود، با بقیه بازیکنان در این جلسه تمرینی حاضر بود. تیاگو نیز جدا از دیگر بازیکنان تمرینات ریکاوری خود را انجام داد.

پس از دو روز استراحت، بازیکنان تیم امروز صبح در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر تمرین کردند، البته این تمرین بدون حضور 11 ملی پوش تیم، که در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورشان هستند، برگزار شد. تیتو ویلانووا در این جلسه فقط 10 بازیکن تیمش را در اختیار دارد: ژاوی، ویا، پینتو، یوردی آلبا، آدریانو، دوس سانتوس، مونتویا، فونتاس، بارترا و پویول. کارلس پویول که دیدار شنبه تیم در بخارست را به دلیل فشار عضلانی از دست داده بود، در این جلسه تمرینی حاضر بود. همچنین از بازیکنان تیم ب، تیو، سرگی روبرتو و بانوز در این تمرین حضور داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ریکاوری تیاگو

تیاگو آلکانترا بر روی زمین فوتبال تمرین کرد، البته تمرین وی جدا از سایرین بود. تیاگو از انتهای فصل گذشته به دلیل ورم ساق پای راستش از میادین دور بود. جلسه تمرینی بعدی تیم با هدف آماده سازی برای نخستین دیدار لالیگا در روز یکشنبه، مقابل رئال سوسیداد، صبح روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. این تمرین هم بدون حضور ملی پوشان تیم خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:اخبار روز, مجله ورزشي, ورزشی, ] [ 20:47 ] [ علیرضا ]

قلب ما آبی اناریست

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
نظرات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 81875
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1